středa 14. května 2008

Hory a mooře

Lavícku, co kdybysme jeli do Černé Hory? Ja to zatím nemám čas naplánovat, ale dát si znovu Durmitor, Budvu, Kotor atd., eventuelně kdyby to časově vyšlo i Guču, to mne láká. Termín bude asi 26. července - 10. srpna.

Je to výzva pro všechny, čím víc se nás posbírá, tím líp.

7 komentářů:

Lavi řekl(a)...

Hm, no Guča je už 6.-10. srpna, tak někdy teda kolem toho. Jinak přemýšlím i o těch větších horách na dýl, tohle by tak drahé být nemuselo, kdyby se nás domluvilo dost, stálo by to za to. A pak v září to Slovensko třeba :)

Chock řekl(a)...

To smerovani na Gucu je OK, odjezd bych naplanoval tak 25. nebo 26. cervence, navrat by byl zhruba tak desateho srpna.

Lavi řekl(a)...

Hm, tak to já asi nic... sice to ještě netuším přesně, ale chceme se vrátit až nějak kolem 25. července teprve...

Chock řekl(a)...

Tak presednes na bus do Belehradu a budem pokracovat dal:-)

Lavi řekl(a)...

no hochu, já možná budu chtít po tom půl roce zůstat aspoň ty 4 dny doma... a protože o těchto stránkách asi nikdo nic neví, tak se tě zeptám co ty a kolo a Slovensko? ...je to fakt tak že, neek?

Chock řekl(a)...

U toho kola bude zalezet na case... a prachach a vubec... ale celkove se te myslence nebranim, slovenske hory bych si moc rad dal...

Schenk řekl(a)...

Chao, na Slovensko na prelomu cervence a srpna bych taky jel:). Do MN mi to asi casove ani financne nevyjde :(. Treba ta Fatra by se mi urcite libila, mas lavi predstavu, na kolik by to tak bylo dni?