pátek 16. května 2008

Velká Fatra, srpen

Tak zase konkrétní idea, protože delší hory kolem termínu na Guču já zřejmě nedám. Zhruba tak týdenní přechod Velké Fatry (asi tak 4-5 nocí) mezi 2.-10. srpnem.

Kolo bych nechal na září, co? Bejo? ...ostatní? Nebo nikdo? Rozdělíme se na balkánskou a slovenskou sekci? Pojede i Schenk v době příprav na Švédky? Překvapí Mejla? Nebo jiný spolužák z gymplu? Nebo někdo úplně jiný? Co, nic?

16 komentářů:

Schenk řekl(a)...

Hory s Mejlou bych si nikdy nenechal ujit. Mejlo POJED!!!! :) Jinak jak uz jsem psal v komentari ke spatnemu clanku, prechod Fatry na zacatku srpna se mi libi.

Chock řekl(a)...

Lavícku, neumíš udělat náhodou anketu? Že bysme udělali téma, kdo chce jet na Slovensko a kdo do Černé Hory, ať je to hned z kraje jasné.

Lavi řekl(a)...

Ok, ale právě si myslím, že je dobré když se každý vyjádří se vším všudy. Nicméně.. můžu

...čokísku

Chock řekl(a)...

Ja sem to myslel spis tak, ze by tam v te ankete byly videt jmena hlasujicich, abysme vedeli, kdo se zhruba chysta na cestu kam... procenta a pocty sou vcelku k nicemu... a ted uz sem asi moc narocny, co, Lavicku?

david řekl(a)...

zdravím panové a dámy...jsem od chocka kámoš... a taky rád bych si dal nejaky ten výšlap,zatím podle toho co tady čekuju by se mi nejvíc zamlouvalo to slovensko jak polohově tak i časově...takže sem pro bratra ze slovenska;)

Anonymní řekl(a)...

petrusinec: Ne teda jen proto, že pujde možná o hory s Mejlou,ale kdybyste jeli na Slovensko,tak to bych se ráda přidala. Pakliže to teda neva...

maruška řekl(a)...

petrusinec: Nejen že to neva, naopak je to super!:) konečně nějaká další holka:)určo pojeď!

Anonymní řekl(a)...

petrusinec
Maruška:čao čau (i když jsme se teda nikdy neviděly) Jsem ráda, že z toho máš radost,ale: já sice chci jet,ale jsem lemra všech lemer! tak nevím, jestli by to se mnou byla výhra.

maruška řekl(a)...

petrusinec: no ahoj:-)..sice nevidely, ale už jsem o tobě něco slyšela:P..a neboj, to nebude nic extra náročnýho a navíc kluci se budou předbíhat, kdo ti toho bude smět nést víc:)
PS: a jestli máš nějakou další kamarádku, která by jela, tak určo jí řekni:)

Chock řekl(a)...

Tak mne napada, nejaka holka na Cernou Horu by nebyla? Asi skoncime jako panska jizda... L Club goes to Montenegro!

Lavi řekl(a)...

No aby to "L" neznamenalo Lonely Laďa, Chocku. Jel bych taky do ČH, ale ten termín my fakt nesedí takhle brzo a Slovensko bude míň náročné. Navíc jestli se nás dost poskládá, tak by to mohlo být super.. ale tak snad pojede někdo i s tebou. Co? Lukášové?

venus řekl(a)...

Noo s velkým možná by další holka byla :)

Anonymní řekl(a)...

petrusinec: jupí jupí jupí!

Anonymní řekl(a)...

Petrusinec
Maruška: No aby tam byli nějací, co se budou předbíhat;)...ale jo, na spousty procent chci jet. I kdybych tam měla chcípnout v houští se svou lemrovitostí. Těším se..a zdravím na sever. Kamarádky pořeším, ale nevím nevím.

Radeček řekl(a)...

nooo klidicko bude li cas pofrcim moc rad a s sebou priberu i jednu posilu:D, ted jde jen o to, abych nebyl v Irsku ci nekde jinde....zatim cao

maruška řekl(a)...

Petrusinec: tak ja na Fatru nejedu, jedu do Černý Hory...pokud se ta Fatra rozpadne, tak určo mužeš přidat