středa 28. května 2008

Praha, Erfurt, Paříž - Hitler patří za mříž

Vzhledem k tomu, že můj blog skončil v propadlišti dějin, rozhodl jsem se parazitovat na cizím. Tož POME NITRA!


Nejdřív jsem chtěl navrhnout, abychom jeli do Afriky na černošky, ale moje pracovní vytížení (zase!) mi to nedovolí. Během prázdnin mám ale několik plánů a každý z vás je vítaný se připojit. V srpnu (15.) mě navštíví dva kámoši z ciziny. Jde takhle Američan, Němec a Čech do Prahy. Tam pijou a Němec říká: "Pojeďme na Oktoberfest". Jedou na Oktoberfest, užívají si a najednou ten Amík říká: "Pome do Paříže". Okay, no a nakonec Čech neříká nic. Haha hehe, popiči.

Lavi dík za pozvání, užij si zbytek Španělska....

5 komentářů:

Chock řekl(a)...

Pojed v sobotu do Vseminy na zabavu voe:-)

venus řekl(a)...

Já bych se vrátila ke slovenskému tématu... a přikláněla bych se spíš k přelomu července a srpna. Ale uvidíme, jak bude Lavi stíhat noo :)

Chock řekl(a)...

Ne, nic, Vsemina, zabava...

Jancll řekl(a)...

Chocku ja jedu zase do Nitry (posledni kolo, posledni pome Nitra). Ale priste bych sel!

Lavi řekl(a)...

Paráda, zábava ve Všemině může být další z příjemných letních akcích, někdy v srpnu nebo září se jí rád po letech zúčastním :)...